in the air tonight

Hejsan bloggläsare!

Har inte bloggat på ett tag nu, så min blogg är lite tråkig. Men designen är ju fin? Minns inte om jag har berättat det men Sandra har gjort om den, från grunden. Ändrat till annan stil på texten osv. Otroligt tack!

Idag var förövrigt sista dagen på jullovet. Jag spenderade den tillsammans med Anna (fasen vad jag är snäll och länkar massa nu) Vi gjorde absolut ingenting! Satt endast och kollade på mtv hela dagen. För att roa oss någolunda extra så messade vi in till såndär som visar hur man kysser folk, förklarar så himlans dåligt. Men ni vet sånt där som visas nedanför musikvideon? Iallafall.. Vi hittade på ett namn och det blev världens fulaste namn, vilket är Gith och hon är 52 år. Minns inte riktigt vad det stod men hon kysser inte bra iallafall!

Imorgon börja skolan och jag måste gå till skolan. Gud vad kallt!



Jag och Oskar i Grekland, då hade man åtminstonde lite färg.                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Oskar

Grrr ;)

2010-01-11 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0