I just try to be happy

Jag hann precis innan för dörren innan det började snöa! Sicken tur man har idag då!
Idag känner jag att det är en riktigt klag-dag. Jag kan hitta fel på precis allting! Men jag har valt ut just två stycken saker som jag tänker klaga på här i bloggen.
1. Varför ska ginas omklädningsrum var så jäkla trånga? Nästan varenda tjej går ju in två och två eller det gör iallafall jag och mina vänner och man får ju knappt plats! Tycker ni ska bygga ut dom lite grann ginapina!
2. jävla busstants jävel, varför är du så jävla otrevlig, du är inte bättre än någon annan!

Hihi, var ju på stan med Marta och det blev ingenting för min del. Men Marta köpte leggins, puder och skor. Självklart tog vi oss en måltid på donken med!


Marta & jag   - Marta testar jeans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0