Hos Sandra

Hejsan sötnosar !

THAI SILK RENOVERAR I 2 MÅNADER?! vad ska jag nu äta god kinamat i 2 hela månader.
Eftersom det var stängt så stack jag och tjejerna till Zorbas istället. Men det gick ju lika bra det! Även om man var snäppet sugnare på kinamat.
Vi kom hem för en stund sedan, Gud vad kallt det är ute! Så Sandra tände brasan och vi satte oss för att spela ett spel. Vickan och jag borde vunnit men vissa andra tror dom är bättre än oss!
Vi tog lite bilder och innan ni tittar på dom så vill jag påpeka att dom är snyggast i hela världen och inte ett dugg oseriösa!


Vickan, Marta och Jag


Jag och Sandra


Sötast!


så bäst!


TEX MEX !


Resten ville inte bjuda på sig


HAHA, jag var för snygg för att visas


Ett gott skratt förlänger livet


Kommentarer
Postat av: sandra

fan vad jag älskar oss !!!!!!!!!!!!!

2010-01-02 @ 23:37:00
URL: http://mylifecode.com
Postat av: Anna XVII Sjuk

Jag hoppas att ni åt en massa Zorbamat åt mig iallfall!! :D <3

2010-01-05 @ 09:37:38
URL: http://popcorndoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0