Hiss & Diss

DISS

-   Gina tricot's musik. Man går ju alltid in i den butiken i hopp om att hitta något fint plagg att köpa. Men ibland är det ju fullständigt omöjligt. Dom spelar en sådan fruktansvärd musik som gör en så stressad så jag vet inte vad, man vill ju bara ut därifrån. Om dom hade spelat bra musik hade jag varit där hela tiden! 


-   Jeans. Det var säkert typ ett år sen som jag senast bar jeans. Det finns ju inget obekvämare. Jag bär alltid jeansleggins (knappt det) och svarta tights och strumpbyxor. Finns ju inget bekvämare! Jag förstår mig inte på er som älskar jeans! Tacka vet jag kjol och tunikor!


-   Lovet.  Vart tog lovet vägen och varför var det så kort? Mötte några gamla lärare idag på stan och de sa att vi hade kortast lov i hela Sverige! Vad är detta? Någon rättvisa får det väl vara. Det är ju horibelt!


HISS 

-   Bruce Springsteen. Han har världens bästa musik! Började lyssna på honom när mina föräldrar började. Förut lyssnade jag alltid på r&b och hiphop och massa skit. Men sen dök Bruce upp! Shit så bra, men det tråkiga är att det är bara Vickan och mina föräldrar som förstår mig!


-   Kavajer. Köpte mig en kavaj nygligen, och shit pommes vad sånna plagg är bra! Dom passar till allt vardag och fest. Man kan matcha dom med princip att kläder. Funderar starkt på att köpa mig en till!


Kommentarer
Postat av: "Matte"

Jag förstår dej oxå...Ha en fin dag...

2010-01-05 @ 13:21:18
Postat av: nanana

horribelt* :)

2010-01-05 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0